Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



torsdag 28 oktober 2010

Dom


Äntligen! Kammarrätten gick på min linje och bifallde min överklagan. Ska bli så jävla skönt att få trycka upp det här pappret i ansiktet på rektorn och skolsköterskan som tidigare vägrat lämnat ut tessans journal till mig. Allt arbete med överklagan bara för att mitt satans ex försökte stoppa mina rättigheter att få tillgång till min dotters journal. Jag gissar att han är rädd för vad som står där. Jag vet vad som står där, jag var nämligen med på besöket hos skolsköterskan. Det här visar iaf att det fortfarande finns nån liten rättvisa kvar i samhället. Ett litet tips till alla därute, bråka aldrig med en mamma som försöker skydda sina barn! Jag slåss med alla krafter för de jag älskar och saker jag tror på.

Inga kommentarer: