Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



söndag 21 november 2010

2010-11-21

Fortsatt med packning här idag... Jaaa jag vet enformigt och tråkigt att skriva om. Men det är ju vad vi gör just nu. Men idag fick vi massor gjort så nu börjar man se ett slut äntligen. Grabbarna var superduktiga och slet som djur här ett tag. Jag är grymt imponerad faktiskt. Jättebra jobbat killar, ni är guld!!!!
Vi lämnade barnen runt 15 tiden... eller jaaaa Tessan blev hämtad av XXXX då.... *censur* eftersom man inte får skriva nåt fult.... Alltid lika svårt att lämna henne dit... Men jag har ju inget val. Efter det åkte Bela, lilleman och jag in till City Gross och handlade lite till veckan. Jag ska ju starta upp IV-kur i morgon på CF-center så jag handlade hem lättlagade saker så jag faktiskt ska komma ihåg att äta åxå.... eller rättare sagt jag ska försöka orka äta åxå.
Väl hemma hade vi lite myskväll.... jag Bela och lilleman... jättemysigt.
Vi badade i vårt stora bubbelbad och pratade om viktiga saker i livet... framtid och sånt.... Hemlisar för alla andra.... ;)  Sen såg vi en skitskum film.... telia har ju lite jippovecka så man får hyra film lite extra billigt just nu så då passar man ju såklart på. Å nu sitter jag här och uppdaterar bloggen med Xibell klättrandes på ryggen. Lägger in lite bilder sen väljer jag att önska er en god natt.... // Kärlek

Inga kommentarer: