Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 18 februari 2011

Det gläder mig.....

Idag har det åxå klickats duktigt på annonserna.... Me like a lot....  Kärlek till alla er som gör det. Klicka mera. Blir lite pengar i sparbössan till Lilleman..... Jaaa där hamnar nämligen mina blogg pengar... I hans spargris.
Å ni nu som rama-skriker att jag är orättvis och att min dotter ska åxå vara med och dela på dessa pengar kan vara tysta. Hon får andra sparpengar av andra människor. Jag tänker se till att mina barn får ett ungefärligt likvärdigt sparkapital i slutänden. Rättvist ska det vara. De ska ha samma möjlighet till körkort och eget boende när de blir så pass gamla. Så det är bara att klicka på. Just nu går pengarna till min sons spargris. Blir det ändring så skriver jag om detta här på bloggen.... Tack tack!

Inga kommentarer: