Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



onsdag 25 maj 2011

2011-05-25

Idag var jag med Zoltán på 1-års kontroll på Knutby BVC. Det gick jättebra. Han fick 2 sprutor. En i varje ben. Han sa inte ett ljud. Jätteduktig liten kille. Han följer sina kurvor som han ska och allt såg jättebra ut. Läkaren tyckte han såg ut att vara ett väldigt välmående litet barn. Efter BVC åkte vi till Gränby och träffade Elin. Tog en fika och gick runt på Gränby en stund. Tack snälla Elin för sällskapet. Skönt att äntligen få träffa dig.

Efter allt bärande på Zoltán och allt gående så hade jag väldigt ont i både handleden och fotlederna. Tog smärtstillande när jag kom hem. Har fortfarande lite träningsvärk sen igår. Inte varit så hostig alls idag. Väldigt skönt. Inte heller tagit nån extra dos med luftrörsvidgande. Dock är jag trött. Jättetrött. Känner mig lite konstig och matt.

Inga kommentarer: