Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 3 juni 2011

2011-06-03

Vi har haft en helt underbar dag med massa sol och värme. Jag, Marie, Tessan och Zoltán har varit ute hela dagen och vi har alla blivit lite solbrända. Zoltán lekte vid sin badbalja som jag fyllde med en massa vatten. En väldigt skönt och härlig dag. Marie lagade mat till oss, god lax med pommes.

Sånt här väder älskar mina leder. Helt underbart. Nu får de en chans till att läka lite. Lungorna har varit rätt okej. Blev obstruktiv nu på kvällen och ville inte ta luftrörsvidgande heller eftersom jag blir så stressad och skakig av den. Svårt att sova då.

I morgon åker Bela och jag på Custom Bike Show så jag hoppas vi syns där!!! Ska försöka ta lite sköna bilder med mobilen som jag kan lägga upp här.... hahahaha... nu tror ni att jag kommer att fota en massa snygga hojjar.... nänä jag fotar bara snygga hojåkare i tajta skinnställ...

1 kommentar:

Vera sa...

JA JA, fota massor av snygga Hojåkare. Tänk vad mycke snyggare bloggen blir (jag skämtar med dej, det vet du eller hur)