Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



torsdag 23 juni 2011

2011-06-23

Idag åker vi ner till Vällen. Ska bli så skönt att få komma bort lite. Rymma från verkligheten ner till mitt barndomsparadis. Min man håller i skrivande stund på att packa bilen. Ska vara borta över midsommar men jag ska försöka blogga lite på kvällarna ändå. Men skulle det inte bli några uppdateringar på några dagar nu så är det ingen fara. Jag mår inte dåligt och ligger inte inne på sjukhuset. Brukar ofta få mejl och sms när jag glömt eller inte haft tid att uppdatera bloggen. Sånt värmer mycket när man inser att folk faktiskt bryr sig. Skulle jag inte skriva nåt mer innan midsommar så önskar jag er alla nu en jättetrevlig midsommar afton trots vädret.

Inga kommentarer: