Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



tisdag 16 augusti 2011

Nya bilen...

Här kommer lite bilder på nya bilen... 

Tänk va blåsta Merca-säljarna blev på en affär.... 

Vi var in på Hedins bil här i Uppsala och skulle titta på bil. Var först in i Merca-hallen och hittade där en Mercedes Cab som vi var lite sugna på. Vi hann gå ignom hela bilen, öppnade huven och väntade länge på någon föräljare.... 

...men ingen försäljare kom. Trots att flera stycken var lediga och bara satt vid sina små skrivbord. Då blev vi förbannade och gick istället in i Chrysler hallen. Direkt när vi kom in där möttes vi av en säljare som välkomnade oss och undrade om vi ville ha någon hjälp.... 

Så den säljaren fick sälja en bil medan Merca-folket blev blåsta på en bilaffär.... 

Riktigt pissdålig service på Merca-sidan på Hedins i Uppsala.... 

Så ni som funderar på att köpa bil på Hedins i Uppsala.... 

Gå in i Chrysler-hallen och dissa Merca-hallen direkt för de säljarna vill ändå inte jobba.. 

Inga kommentarer: