Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



torsdag 15 september 2011

Min lillasyster....

Marie och Gismo myser i soffan.... 

Det här inlägget tillägnar jag DIG älskade lillasyster. Du är guld värd för mig. Ingen har nånsin ställt upp så mycket för mig som du gör. Du hjälper mig och finns där som ingen annan. Jag tycker dessutom vi alla ska applådera och hurra för min lillasyster Marie som gått ner väldigt mycket i vikt OCH hon har slutat röka!! Vilken tjej va? Dessutom ska hon till våren börja på UNIVERSITETET och läsa till förskolelärare. Hon är faktiskt den enda i vår släkt som kommer att ha gått på universitetet. Jag är så stolt över dig Marie. Jättestolt!!! Det är är min lillasyster! 

1 kommentar:

marie sa...

Tack sis <3 älskar dig