Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



tisdag 22 maj 2012

Xibell på väg hem.....

Xibell har idag blivit HCM scannad i Linköping och hon hade ett jättefint och friskt hjärta. Känns jätteskönt. Så nu ska vi bara få ihop hemtransporten hit till Uppsala igen. Ska bli så skönt att få hem henne igen. Har varit tomt utan lilla Bellan här.
Sen får vi invänta nästa löp och se hur vi gör då och med vilken hane.

2 kommentarer:

Carola med CF i Linköping sa...

Har du fler hundar en den långhåriga schäfern som man ser på bilderna ?
Själv har jag två cockrar : )
http://cockernelon.wordpress.com

Härligt med djur, men katter tål jag inte, allergisk !
Vi har "träffats" på facebook och jag har lagt din sida på min blogg.
Ha en fortsatt bra vecka : )
/Carola

Chinona sa...

Nej vi har bara schäfern. Har satsat på kattuppfödning istället. Hunden är mest vakt och sällskap åt mig och katterna. Men fin är han. Roligt att du lagt till min sida på din blogg. Tack tack. Ha det skönt i sommarvärmen. Kram kram