Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



söndag 30 september 2012

Utställning i Tierp dag 2

Jaaa då var utställningshelgen i Tierp till ända då. En väldigt lyckad och rolig utställning. Även om jag inte mådde så jättebra så är jag jätteglad att jag kunde vara med. Det kändes väldigt bra. Jag träffade jättemånga trevliga och roliga människor. Somliga gör mer intryck än andra. Jag fick jättemycket hjälp av mina snälla vänner. Stort tack till Elisabeth & Roy som hjälpte till att bära mina katter fram till domarna. Stort tack till Marianne för din hjälp med att bära fram Angel till domaren för nom och för dina goda råd. Samt för att du är den härliga person du är. Man blir glad av att se dig. Tack vare dessa fantastiska vänner så kunde jag alltså genomföra en hel utställningshelg trots att kroppen inte riktigt ville fungera.
Hur gick det då för mina katter idag. Jo så här blev resultatet:
Angel fick sitt EX1.
Mimosa fick sitt CACIB.
Tusse fick sitt CAPIB. Domarens Bästa. Bäst i Grupp. Bästa kastrat hane.
Belas lilla Häxa fick sitt CAPIB. Domarens Bästa. Bästa kastrat hona. Bästa kastrat totalt.
Så jag är väldigt stolt och nöjd över dem.
Tack alla ni som var på plats för en trevlig helg.

Inga kommentarer: