Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



fredag 26 oktober 2012

Finbesök och finmiddag...

Var idag till Edeby ryttargård och gosade med fina Hlökk. Vi tjuvtränade lite i ridhuset inför imorgon då vi ska rida inför tränare. Ska bli så himla roligt och spännande. Dagens tjuvträning gick oförskämt bra och vi kände oss väldigt nöjda på jag och Hlökk. Hon är så duktig.
När jag kom hem så hade Marie och Daniel kommit. De hade med sig presenter till barnen. Angelina fick söta sockor och en häftig scarf. Zoltán fick massa smaskigt godis. Jag ska lägga ut bilder på sockorna och scarfsen sen. Marie och Daniel hade varit på thuns och handlat samt passat på att åka förbi köttbutiken i moga. Där hade de inhandlat en fin bit kött som de lagade ordning till middag som vi åt allihopa. En trevlig och mysig middag med trevligt sällskap. Tack snälla Marie och Daniel för allt.

Inga kommentarer: