Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



måndag 10 december 2012

Har fått många frågor.....

Jag vet att min pappa hatar när jag skriver om honom här på bloggen. Men jag har fått så otroligt mycket frågor om hur det är med honom så jag får hoppas att han förlåter mig för att jag skriver igen.
Pappa mår efter omständigheterna bra. Nu behöver han bara lugn och ro för att återhämta sig. Å det kommer ta tid att återhämta krafterna. Så alla ni som har smygit runt här och varit nyfikna, ta och skicka en blombukett eller ett litet krya-på-dig kort till honom istället. Jag lovar han behöver det just nu. Jag menar verkligen att han behöver all uppmuntran han kan få just nu. Så lova mig nu alla nyfikna läsare att istället för att bara snoka runt i tystnad och sen gå och undra skicka ett kort eller en bukett. Det kommer att uppskattas av både pappa och mig mycket mera.
Tack på förhand.
Ni som behöver adress kan bara höra av er till mig så ska jag vidarebefodra era hälsningar.
kia81@yahoo.com

Inga kommentarer: