Välkommen!!

Välkommen till min blogg.





Här samlar jag bilder och små korta texter från min vardag. Bloggen är min egen dagbok som ni får tillgång att läsa. Det är mina känslor och tankar. Jag bloggar även en del om hur det är att leva med den kroniska sjukdomen Cystisk Fibros. Följ mitt liv som patient, mamma, fru, hästälskare men framförallt som kvinna. Jag är så mycket mer än en diagnos. Bloggen skriver jag för att mina barn och min man ska kunna läsa mina tankar och funderingar den dagen jag inte längre finns. Jag har försökt hålla en jämn balans mellan allvar och skoj. Bloggen är åxå skriven till andra kroniskt sjuka därute som kanske finner någon tröst i att man kan faktiskt finna lycka och glädje trots en svår sjukdom. Lämna gärna en kommentar innan du går. Mycket Nöje!







Mycket Nöje // Chinona



söndag 17 februari 2013

Ny vecka igen....

Japp ännu en helg passerade i en väldig fart och är nu över.
Har inte gjort särskilt mycket mer än att umgåtts med familjen. Plockat och städat litegrann.
Gick ut med familjen på en promenad ca 2km på lördagen. Det var väldigt skönt men väldigt jobbigt. Vi fick gå väldigt sakta och stanna ofta. Men jag kände mig så stolt över mig själv när jag kom in. Så jag är ganska nöjd med min helg. Har mått helt okej faktiskt.

Den här veckan är än så länge ganska så tom på bokade tider. Väldigt ovanligt. Men jag gissar att det blir som de flesta andra veckor att det rings lite undan för undan under veckan och bokas upp tider allteftersom. Jag får ju lite akuttider nu för att få hela programmet klart så jag kan åka ner till Göteborg för deras utredning. Så det är bara att stå standby när akademiska ringer och vackert ta de tider man blir serverad.

Va rädda om er därute. Nu kör vi.

Kärlek!

Inga kommentarer: